czwartek, 5 października 2017

Rosniemy!

Hope kilka dni temu skończyła 5 miesięcy. Z małej puchatej kuleczki już niewiele zostało.
Szczeniaczek dorośleje, a wraz z wiekiem ogarnia coraz ładniej swój móżdżek.
21 tygodni & 50cm & ok. 15kg




Ostatnio w końcu zaczęłam robić coś  konkretnego ze szczeniaczkiem. Wcześniej jakoś brak mi było motywacji, a przede wszystkim czasu. Szkoła zabiera moje chęci do życia, a pogoda niczego nie ułatwia.

Hope mieszka ze mną od 3 miesięcy, a przez ten czas obie zdążyłyśmy się do siebie przyzwyczaić.  Nie wyobrażam już sobie domu bez tego małego gnoma, który gdzieś tam pląta się pod nogami czy przychodzi się przytulić.
Obecnie ćwiczymy sobie outy i aportowanie. Gdzieś tam wieczorami ćwiczenia na ogarnianie ciałka, a i różne ćwiczenia na rozróżnianie komend.




Od zeszłego piątku Hope ma małego przyjaciela do zabaw. Znajoma znalazła małego, rudego kotka, który trafił pod moją opiekę. Na szczęście już znalazł dom, ale zostaje z nami do poniedziałku. Dzik stara się być delikatny w stosunku do kota, ale czasem ją ponosi. Jednak jako, że wychowuje się z moimi trzema kotami z tym też nie było problemu. Śmiem twierdzić, że bardzo się oboje polubili.



Z racji, że ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza ograniczamy się do krótkich spacerów i głównie grzejemy tyłki w domu pod kocem :D A ja już powoli myślę nad filmikiem na 6 miesięcy dzieciaka. Jak się uda to również planujemy spotkać się z miotowym bratem Czekoladki :) A i może znowu odwiedzimy mamę Hope, więc jeśli tylko pogoda będzie dopisywała szykuje nam się kilka wyjazdów :)

2 komentarze: